Alla inlägg under juli 2011

Av Linda Aller - 27 juli 2011 18:23

Nu var det länge sen man skrev något. Har haft fullt upp med flytt och nytt jobb med allt vad det innebär.


Jag trivs jätte bra med jobbet.

Nu har vi flyttat in och "installerat" oss. Det har varit en hel del på tomten för hundarnas skull, staket, stängsel, hundgård, byta ut fönster mot dörr med hundlucka. Snart har dom sitt hundrum med hundlucka ut till hundgård klart, som är menat för dom när jag jobbar.

Jag och hundarna stortrivs, Thomas börjar boa in sig och acceptera att vi bor här ;-)

Jag tänker så mycket på Dixi, hon skulle trivts så bra här. Jag kan se och tänka mig hur och var hon skulle ligga på tomten och lunka omkring. Saknar henne så. kommer stunder som är så tunga av längtan och tankar till henne. Hon skulle ha strotrivts här.  Ja, allt känns toppen!!!! Önskar bara Dixi hade fått vara med oss några år till och fått njuta av att bo här så som vi njuter.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards