Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Mellan Jul & Jul....

Av Linda Aller - 22 december 2011 18:46

Å Vad jag är dålig på att blogga. Facebook har tagit över      .


Har uppdaterat julkortsidan på hemsidan.  http://www.beautywise.se/


Ser framemot första julafton i vårat nya hus tillsammans med barnen.

Varje år när jag plockar bort julsakerna och packar ned dom i kartongerna så brukar jag alltid tänka, undra hur livet ser ut nästa gång jag plockar upp dom.  Oftast har det sett rätt lika ut. Men sist visste jag inte att vi skulle flytta till Östhammar och att jag skulle byta jobb eller arbetsgivare, har ju samma jobb   

Inte heller att vi skulle mista våran älskade Dixi. Hände mycket den här gången mellan nedpackning och upp packning av julsaker.

Får se hur det ser ut nästa jul, repris på ny arbetsgivare blir det. Har blivit uppsagd till juni 2012 för att dom miste trafiken i uppland och min gamla arbetsgivare vann upphandlingen. Så nu får man hoppas att man får komma tillbaka. Men man ska göra ett teoriprov, körprov, webb prov på kund service, läkarundersökning, m.m Så omständigt för att komma tillbaka bara för att man varit borta ett år pga upphandlings strul. Har ju jobbat hos dom sen 88 så det känns så irriterande att behöva göra allt det där. Det enda jag är orolig för är teoriprovet, är ju så dumt skruvade frågor på sånna prov.  Får se hur det ser ut när jag packar upp julsakerna nästa år, om jag klarade teoriprovet    och jobbar hos dom igen.



Önskar alla en God Jul & Gott Nytt År!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards