Alla inlägg under april 2010

Av Linda Aller - 21 april 2010 11:25

Nu är det eländes elände med vovvarna. Alla tre har en halsinfektion och går på medicin, hoppas alla blir av med det, så det inte går runt. Ska beställa tid för återbesök efter ett tag när dom ätit färdigt sin medicin, så får dom titta om det är borta på alla.

Dixi är tokhalt på vänster fram. Dom hade varit ute i skogen i går med grannen som var hundvakt, så förmodligen har hon överansträngt sig. Så nu blir det koppelvila med korta rastningar för henne.  Känns så hemskt när man måste lämna en hemma när man ska ut och göra något. Speciellt hon som älskar att jobba. Hoppas det snart går över, man lider så med dom.

Av Linda Aller - 10 april 2010 13:13

11 Juli åker Mette och jag till vargarna i kolmården.

Var inte det lättaste att få två tider samtidigt. Jag hade ju fått min biljett som Thomas köpt via Live It och Mette hade köpt via Kolmården. Dom hade olika tider, så tiderna som Kålmorden hade fick inte jag vara med på som hade Liv It biljett, och tvärtom. Så hon fick sälja tillbaka sin biljett och köpa via Liv It för att vi skulle få 2 platser samma dag. Helkonstigt.

Men men nu har vi ett datum ;-)

Jag åker ner till Mettes torp någon dag innan, som ligger bara några mil ifrån Kolmården, ska bli mysigt att vara där också med hundarna. Verkligen ett smultronställe som hon får hyra.



Av Linda Aller - 1 april 2010 23:56

Min bästa födelsedags present!!!!

När vi varit och klappat vargarna sist så sa jag: Det här ska jag göra om. Mette, min kompis, ville också åka dit så vi sa att vi skulle göra det i sommar.

I morse när jag vaknade på min födelsedag så låg det ett paket på köksbordet från Thomas. (Vi brukar inte köpa något speciellt till varandra, så jag förväntade mig inget stort.) När jag såg något rött paket så trodde jag det var en alladin choklad ask,   sen såg jag att det var ett Värdebevis på att Klappa Varg!!!   Jag blev så himla glad så tårarna rann.  Åh vad jag längtar.

Hädanefter ska jag alltid önska mig en biljett att Klappa vargar   

Tänk om man kunde få jobb där, vilken dröm!! Tänk att få fostra vargvalpar. vilken lycka!

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards