Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Ledig.

Av Linda Aller - 17 maj 2012 12:20

Härligt med röda dagar på KR trafik. Då blir man ledig. Tänkte inte på att det var röd dag i dag så jag var inställd på att jobba.

Nu är det bara 5 arbetspass kvar på KR trafik. Känns lite vemodigt. Jag har trivts jätte bra där. Men känns bra att börja på Nobina igen också, känns lite som att komma tillbaka hem. Dom flesta jobbar kompisar får man ju behålla eftersom många går över till Nobina, så det blir ju inte så jätte stor skillnad, kommer att ha samma Depå också i Östhammar.

På lördag ska vi ut en heldag och lära oss nya linjer tills vi börjar på Nobina. Tråkigt att sitta och åka buss en heldag när man är ledig. Men men måste ju lära sig hitta så man kör passagerarna åt rätt håll sen.


Ha en bra dag allihopa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards