Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Rubrik saknas

Av Linda Aller - 6 november 2011 22:32

Nyss var jag med om något....

I går var vi tll minneslunden och tände ljus för dom som gått bort. Efteråt så fick jag ångest över att jag inte tänt ett ljus för våran Dixi som gick bort i år. Jag sa i tankarna att jag ska tända ett ljus för dig i morgon, jag har ett stort svar ljus som jag ska tända för dig. Jag går ju ut och röker, har varit ute flera gånger i kväll och rökt men så kom jag på att jag skulle ju tända det svarta ljuse för henne. Jag gjorde det och satte mig och tog en cigarett ute, Champe började mullra ute och samtidigt går filmen som jag gjorde om Dixi igång på datan  efter att hon somnat in   http://www.youtube.com/watch?v=fqnCwyQ9zo8&feature=player_embedded. ........ då blev det otroligt känslosamt plus en massa funderingar hur i hela friden gick det här till???

 
 
Ingen bild

Lisa o flickorna

7 november 2011 08:55

Det finns en annan dimension...... som vi inte kan förstå. Oj, så känslosamt - fina Dixi!!!

 
Ingen bild

Fia

19 november 2011 11:03

Hon kommer ju aldrig att lämna er förstår du väl Linda, hon ser till att ni sköter er och tar hand om er och hon är så tacksam för tiden med er och att ni inte glömmer bort henne <3 hon tackar er för ni finns och det enda sättet hon kan göra det är att röra om i era hjärtan med tex filmen.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards