Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.    

Det värmer i hjärtat när dom bryr sig så i djuren.

Först blev jag ju jätte rädd för vad han skulle säga. Man hinner tänka så himla mycket. Tänkte om hennes ofarliga taljknölar var något farligt m.m  Men så var det ju inte  

Novas sår ser ut att läka bra, men är ganska stort fortfarande. Jag hoppas det fortsätter läka fint så hon blir bra snart, för badsäsongen har ju börjat för länge sen nu!  


Ha en bra dag allihopa!



Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.    

Det värmer i hjärtat när dom bryr sig så i djuren.

Först blev jag ju jätte rädd för vad han skulle säga. Man hinner tänka så himla mycket. Tänkte om hennes ofarliga taljknölar var något farligt m.m  Men så var det ju inte  

Novas sår ser ut att läka bra, men är ganska stort fortfarande. Jag hoppas det fortsätter läka fint så hon blir bra snart, för badsäsongen har ju börjat för länge sen nu!  


Ha en bra dag allihopa!



Ovido - Quiz & Flashcards