Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Bästa presenten!

Av Linda Aller - 1 april 2010 23:56

Min bästa födelsedags present!!!!

När vi varit och klappat vargarna sist så sa jag: Det här ska jag göra om. Mette, min kompis, ville också åka dit så vi sa att vi skulle göra det i sommar.

I morse när jag vaknade på min födelsedag så låg det ett paket på köksbordet från Thomas. (Vi brukar inte köpa något speciellt till varandra, så jag förväntade mig inget stort.) När jag såg något rött paket så trodde jag det var en alladin choklad ask,   sen såg jag att det var ett Värdebevis på att Klappa Varg!!!   Jag blev så himla glad så tårarna rann.  Åh vad jag längtar.

Hädanefter ska jag alltid önska mig en biljett att Klappa vargar   

Tänk om man kunde få jobb där, vilken dröm!! Tänk att få fostra vargvalpar. vilken lycka!

  

 
 
Maria, Zazza & Kiwi

Maria, Zazza & Kiwi

2 april 2010 08:30

Så snällt.. :)

http://www.zazzakiwi.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Ovido - Quiz & Flashcards