Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Att man kan bli så glad....

Av Linda Aller - 8 januari 2010 23:49

Att man kan bli så glad för bajs. Champe som varit så lös i magen så länge och har gått på diet och skulle till veterinären nästa veckan om han inte blev bra. Sista kvälls rastningen så bajsade han ganska normalt. Icke hund ägare som läser det här vrider sig väl och tycker det är hemskt och konstigt att skriva om sånt här, men hundägare tror jag känner min lycka.   Äntligen kan han få börja äta vanlig mat, han börjar tunna ur så han behöver verkligen få i sig allt vad hundfodret innehåller. 



 
 
Ingen bild

Kusin Christine

9 januari 2010 01:09

Vad härligt! Förstår precis hur ni känner er!! När min lilla skrutt hade diarré i nästan två månader och rasade i vikt blev man tokig. När första "korven" kom var lyckan total!! Helt obeskrivlig känsla:) Hoppas att Champe är i form snart igen! Ha det så bra!

 
Anna Modig

Anna Modig

10 januari 2010 15:49

Tänk vad glad man kan bli för att hunden bajsar som den ska.. Man känner väl igen sig iaf!:) Hehe.

http://www.modig77.blogg.se

 
Anna Modig

Anna Modig

10 januari 2010 17:24

Vi har träffats på någon utställning så antar att du vet vem jag är. Det är jag som brukar visa Fias tik Decka:)

Själv har jag fyra stycken flattar som alla kommer ifrån kennel Beauty Nights. Dem heter Beauty Nights Days Of Thunder "Ådi" , Beauty Nights Explosion "Trofé", LP1 Beauty Nights Exited "Wille" & SU(u)CH NUCH Beauty Nights Flower Power "Hippi".

Ha det bra och hoppas Champe mår bra igen.

http://modig77.blogg.se

 
Anna & Flattgänget

Anna & Flattgänget

11 januari 2010 13:24

Precis, det är jag som brukar vara med tant Fia:) Och jag lovar att inte tro att du är stram om du inte hejjar. Jag vet själv hur det är med att komma ihåg folk och namn;) Haha.

http://www.modig77.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Ovido - Quiz & Flashcards