Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linda Aller - 10 mars 2010 17:20

I dag var jag och ögonlyste Champe. Det såg bra ut.


På Fredag åker vi ner till Norrköping och tar in på hotell. På lördag 10,15 ska vi få träffa vargarna på Kolmården. Jag känner mig som barn inför julafton. Tänk att jag äntligen ska få klappa vargar och se dom live. Jag hoppas även på några vargpussar.      

Camilla lovar att ta hand om hundarna här hemma. Vi hade först tänkt tagit med dom, men känns lite taskigt att lämna dom på hotellrummet, då mår dom bättre hemma.

Jag hoppas man får ta kameran med sig. Men jag har ingen lust att fotografera bort tiden man får vara där inne samtidigt som jag vill ha så mycket kort som möjligt på dom  hmm  ... kanske Thomas nöjer sig efter en liten stund och kan vara fotograf.   Han verkar inte lika "uppspelt" som mig.   

Ovido - Quiz & Flashcards