Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Man lär sig alltid något nytt.

Av Linda Aller - 23 november 2009 14:33

I dag när jag körde hem skolbarn så var det en liten flicka som sa : Linda vet du en sak, vi har fått hem en liten valp. Jaha sa jag vad är det för ras. Det är en Rondell hund sa hon. Jag frågade vad det var, har bara hört talas om prydnadshundarna som man ställer i rondeller. Jo sa hon, det är när det är 4 raser i hunden.


Ja då har man lärt sig det Skrattande Kul när man kan lära sig något av en liten 7 åring.

Det är så härligt med alla skolbarn som man kör. Man får en så underbar kontakt med dom. Mycket roligare än att köra linjetrafik med stressade vuxna pendlare som ska till jobbet och hem.

 
 
Mette

Mette

23 november 2009 16:05

Härliga ungar! :-)

http://www.metteshemsida.se

 
Mette

Mette

23 november 2009 16:06

Härliga ungar :-)

http://www.metteshemsida.se

 
Maria, Zazza & Kiwi

Maria, Zazza & Kiwi

24 november 2009 06:44

Visst är det härligt med ungar... Det kommer alltid nåt kul från dem tykcer jag..
Hittade hit igår.. har inte hunnit kolla så mkt..
men fina bilder från kursen.. Min kurs vatt inte lika bra.. inte för Kiwi iaf.. :(
När jag hinner lägger jag in en länk hit på hemsidan om det går bra?
ha en bra dag!
kram

http://www.zazzakiwi.webs.com

 
Maria, Zazza & Kiwi

Maria, Zazza & Kiwi

24 november 2009 20:42

Jag har skrivit omkrusen i bloggen nu... orkar inte ksriva igen.. :)
ha en trvlig kväll!
kram

http://www.zazzakiwi.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Ovido - Quiz & Flashcards