Alla inlägg den 9 december 2009

Bloppis-annons
Av Linda Aller - 9 december 2009 10:54

Passar till papegojor i storlek med Grå Jako.
Bur med leksaker
 "grenfot".

Sittpinne med. matskål.


Buren

  • 3 Svängdörrar med 3 st. rostfria skålar

  • 2 sittpinnar

  • Buren står på hjul

  • Utdragbar botten som underlättar rengöringen

  • ’Gojaproof’-lås

  • Extra dörrsäkring

  • Sarg (skräpuppsamlare) nedtill runt om buren 

    Yttermått:H161 x B102 x D80 cm
    Boyta:H143  x B81 x D60 cm
    Gallervidd:18 mm



 

  

    


  

Djur & tillbehör, Säljes - Östhammar (Uppsala län)
Pris:    4 000:-
Av Linda Aller - 9 december 2009 09:49

Efter en smaskig kväll med stora köttben så fasade vi för hur natten skulle bli. Den blev lugn tack och lov, men sen på dagen bröt det loss för dom små magarna.  

Tur att jag hade ett annat jobb igår så dom kunde följa med på jobbet. Vi har ju bytt namn från Swebus till Nobina och jag fick uppgiften att stå och stryka på Nobina märken ovanpå swebus märkena på uniformerna tills vi får nya uniformer med loggan på. Så då kunde jag släppa ut dom när det blev akut.


I går så duschade vi alla hundarna och i dag så blir det trimning, Champe trimmade jag i förrgår men lite finputsning blir det i dag.

Om det bara kunde bli lite minus så det inte är så skitigt ute. Är så less på det här vädret.


I kväll får jag hem min nya mobil, hoppas kameran är bra. Nästan viktigare än telefon     

Ovido - Quiz & Flashcards