Alla inlägg den 11 december 2009

Av Linda Aller - 11 december 2009 08:27

Äntligen Fredag igen. I kväll ska vi käka tacos, har bjudit hit mamma och Henrik, man träffar inte honom så mycket sen han flyttade hemifrån. Så då blir vi samlade hela familjen   


Jag har suttit med min nya telefon och försökt lära mig den, jag undrar hur lång tid det kommer att ta. Så mycket att lära sig, suck. Och jag hatar att läsa instruktionsboken, vill pröva mig fram, men i onsdags var det nära att jag var tvugnen att ta fram den. Satt till 2 på natten och klurade hur jag skulle få bort en grej, jag var så trött men kunde inte lägga undan den förens jag löst problemet. Till sist kom jag på, man skulle bara dra med fingret dit den skulle vara   

Men nu när jag gått igenom det och lärt mig hur allt ligger och fungerar något sådär, så får man väl sätta sig med boken och gå igenom alla finesser. Det är det värsta när man köper något nytt. Jag vill bara kunna på en gång.



Ovido - Quiz & Flashcards