Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Min dröm blir sann

Av Linda Aller - 4 februari 2010 09:36


Vi har köpt biljetter till "klappa Varg" på kolmården.

Äntligen ska jag få klappa en varg. Så himla underbart och roligt att få se och klappa en varg.


  

 
 
Maria, Zazza & Kiwi

Maria, Zazza & Kiwi

4 februari 2010 09:47

Det har jag gjort med.. det är såååå coolt..
Fatta känslan att ha en varg som slickar en på kinden...
Hoppas verkligen att du får det kanonkul!!!
ha dte gott!
kram

http://www.zazzakiwi.webs.com

 
Mette

Mette

4 februari 2010 10:48

Jag vill också klappa ;-))

http://www.metteshemsida.se

 
gubbfan

gubbfan

12 februari 2010 08:48

Jaha!
Eftersom det inte har kommit någon rapport om hur det har gått med vargklappet, så undrar man.
Man hade väl inte utfordrat vargarna innan, utan "lunchen" bestod av besökarna?
Förlåt, det var ett dåligt skämt.
Annars har jag alltid undrat över varför de som är mest positiva till rovdjur av olika slag är de som bor i staden.
Jag har inte hört om någon som vill plantera in varg i Stockholmstrakten. Man skulle kunna fixa till fina lyor på Strömparterren på Helgeandsholmen. Det måste finnas massor av mat runt Rosenbad, i Kungsträdgården för att inte säga ute på Gärdet. Fjollträsk med omgivningar är oerhört småviltstätt. Man har t ex rejäla problem med kaniner på Kungsholmen.
Men nej!
Det är bara de där som bor i glesbygderna som skall ha varg. Varför unnar man inte en stadsbo att få uppleva en vild riktig vargflock istället för något halvtamt djur på en djurpark?

http://Gubbfan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Ovido - Quiz & Flashcards