Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Besöket hos vargarna.

Av Linda Aller - 14 mars 2010 14:39

I Fredags åkte vi ner till Norrköping. Hade bokat ett hotellrum där så vi inte skulle behöva gå upp så tidigt på lördagen.

Vi kom fram strax efter 20,00 till hotellet. Hade fått tips om en bra restaurang av min kusin som bor där nere. Så vi gick dit och åt en plankstek. Jätte gott och så mysigt och fint ställe. Bacchus, tror jag det hette. Men dyrt. Jag beställde ett glas vin. Fick ett kvartsglas (visserligen var det ett stort glas) ca 85kr. Men, men, så sällan som vi går ut och äter så kan man kosta på sig lite ibland.    Sen gick vi till en pub och tog en öl innnan det var sovdags.

Inte kunde jag sova heller, var så uppspelt inför nästa dag. Thomas vaknade till klockan 06,00 och tittade på klockan och då var jag fortfarande vaken. suck.

Men när vi kom fram till vargarna så kände jag mig inte ett dugg trött.

När vi kom till grinden så kom alla 6 vargar nyfiket fram. 3 kastrerade tikar och 3 hannar var det.

Då skulle dom hälsa på oss alla, nosade och gned sig mot oss och så klart så fick vi några pussar också. Då var ju lyckan total. Vilken känsla!!! Sen lunkade dom i väg och la sig och solade en stund. Det var så fint väder. Dom var rätt slöa inte så jätte sällskapliga, men dom kom en sväng då och då för att få sig lite klappar och kli på magen.


Tiden gick så fort, så när vi skulle gå tillbaka ut så kändes det som det bara gått några minuter. Och då när vi skulle gå så kom alla vargarna mot grinden och blev nyfikna. Inte ville man gå då heller.

Ja det här kommer man ju att göra om någon gång.

På hemsidan och facebook så finns ALLA  bilder och filmer som vi tog.


Myyyyysigt.  

 
 
Maria, Zazza & Kiwi

Maria, Zazza & Kiwi

14 mars 2010 15:04

Ja dte är för härligt.. och tiden går ju alltid FÖR fort nrä man har så kul!!
Kul att du tyckte om det..
Ha dte gott..
kram!

http://www.zazzakiwi.webs.com

 
Agneta

Agneta

28 mars 2010 13:44

Nä, de är inte släkt. Han kommer från Gunhills och mamma är Gunhills Glitter och Glamor, pappa Spader Damens Wild Thing.

Ska bli spännande att ta hand om en liten valp igen.

Kram

/Agneta

http://www..nogg.se/tyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Aller - 7 mars 2013 14:13

Att ta sig för och blogga var inte min grej. Så jag skriver att bloggen är vilande så länge. ...

Av Linda Aller - 30 juli 2012 21:00

I går var vi och hälsade på våran blivande lilla katt unge. Det blev kärlek direkt. Jätte trevliga uppfödare också, så allt kändes jätte bra. Men så svårt att åka därifrån. Två veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla tuss. Hemmet är klart fö...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 30 maj 2012 10:33

Veterinäre ringde i morse för att höra hur det är med Nova. Så gulligt av honom. Det har jag inte varit med om förut. Känns verkligen bra med våran nya veterinär här. Nu blev det ju ett stort stort plus också att han bryr sig så.     Det värmer i h...

Av Linda Aller - 28 maj 2012 12:45

Fick komma i morse till veterinären. Hans sa att det där går inte att sy, så det får läka ihop av sig själv. Det går att sy men då måste han skära bort mycket och det blir ett mycket större sår. Hon får äta pencillin nu, sen äter hon rimadyl mot hält...

Ovido - Quiz & Flashcards