Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Linda Aller - 22 februari 2011 15:11

Packade ryggsäcken med lite fika och tränings saker och åkte iväg.

Kastade lite dummisar och "litade" på att hundarna skulle hitta dom i snön. Men det slutade med att vi alla tre hade ett "sök" efter dummisar. Otroligt vad dom kan försvinna i snön. Så jag la undan dummisarna och dom fick hoppa och springa efter snöbollar i stället.

Det var i alla fall mysigt att komma ut och göra något roligt med hundarna. Men man blir påmind lite då och då att det saknas en vovve. Som när jag svängde upp på vägen dit vi skulle så bara väntade jag att Dixi skulle börja pipa och komma och lägga huvuduet på min axel. Man tänker varje gång när man gör något kul med hundarna att nu skulle Dixi varit med.  Men jag hoppas hon har det bra och framförallt slipper ha ont.


    

Ovido - Quiz & Flashcards